Menu
Facebook Twitter Instagram YouTube Google+ E-mærket

 

Muchachomalo


< 1 >



< 1 >

Muchachomalo  

Muchachomalo er et nyt opcoming brand, som er ved at få fat i det Danske marked. Muchachomalo producerer meget iøjnefaldende og farverigt, og til tider lidt flabede designs. Muchachomalo producere underbukser, og tøj i god kvalitet, og til gode priser. På Fashionhero.dk kan du finde et bredt udsnit fra Muchachomalo, og ønsker du andre modeller end dem du finder her på siden, få vi get gerne hjem til dig. Me købet af et par Muchachomalo underbukser, få du et produkt, hvor der ikker er gået på kompromis med kvaliteten, og hvor design og komfort er i højsædet. Muchachomalo er altid på forkant med tidens trends, og laver deres farver og mønstre efter, hvad der er på mode, og årstiderne.

Historie 

Shirley Schoonebeek stifter af Muchachomalo, har siden hun var 19 år haft undertøjsforretninger, en del i de større byer, og en enkelt i Amsterdams lufthavn.

Shirley Schoonebeek havde i mange år forsøgt at finde et mærke, som kunne mere en bare sidde godt, og være i god kvalitet. Hun ville have et mærke, som ikke havde nogen begrænsninger, og som kunne differencer sig fra alle andre mærker som fandtes på markedet. Shirley Schoonebeek ville have undertøj, som skulle appellere til folks underbevidsthed. Efter 22 års detailerfaring besluttede Shirley Schoonebeek, sig for at starte sit eget mærke op, det gjorde hun sammen Jeff Fressco, en ung og talentfuld kunstner.  Shirley og Jeff, skabte Muchachomalo, som med sin autentiske og kunstneriske stil, med raketfart blev en succes, først i Shirley forretninger, senere hele Holland, og i dag bliver Muchachomalo distribueret i en stor del af verden.

Muchachomalo er spansk, og betyder” Bad Boy”. Navnet er skabt ud fra den tanke, at der altid er en lille dreng gemt i en hver mand - uanset alder. Det går meget godt i hånd med Muchachomalo´s slogan – i en hver mand er der gemt en dreng, en slem dreng!  Muchachomalo får sin inspiration fra det sydlige Spanien, hvor der sættes pris på ting i livet, som venner, familie, og frihed. Tanken er, at vi skal finde de grundlæggende værdier frem i os selv, og ikke lade os påvirke af stres, travlhed, og den materialistiske tendens, der i høj grad bliver mere og mere udbredt. Vi skal frigøre og selv og omfavne, og sætte mere pris på det, der i virkeligheden giver livet mening.

Muchachomalo har med deres kunstneriske tilgang, kunne vise at ideer, der kommer lige fra hjertet, kan have stor værdi. Mange værdier og holdninger kommer til udtryk på det farverige undertøj. 

Alle Muchachomalos print er designet af kunstnere, og ikke modedesignere, det gør at hvert enkelt print får sit helt eget udtryk, og unikke historie.

Muchachomalo har hvert år et tema, som kollektion bygges op omkring. Temaet bliver bestemt af et team af kunstnere, modedesignere, og marketingsfolk. Teamet skifter fra år til år.

Målgruppe

Muchachomalo producere undertøj til mellem og high end klassen. Kollektionen bliver solgt til speciel, casual, jeans og sportsbutikker.  Muchachomalo har i dag over 1400 detail kunder, og vækster hele tiden. Muchachomalo har modtaget en pris fra et uafhængigt analysefirma, og er blevet udråbt til, på sigt at blive et af de største undertøjsmærker i verden.

På sigt vil Muchachomalo gerne udvide kollektionen til strømper og tilbehør. I 2012 åbnede den første Muchachomalo Concept Store i Amsterdam. På den måde har de skabt endnu mere hipe omkring  Muchachomalo, plus de præsentere undertøjet i de rigtige kunstneriske omgivelser.  Muchachomalo gennemgår pt. en fase, hvor de gerne vil ind på store globale markeder.